Jag är allt och inget

Blev inget jobb idag så jag har i stort sett varit ute hela dagen och aktiverat Rippe. Har dragtränat och lite sånna grejor. Sen så var det så förbannat mkt snö på uppfarten, minst 1 dm så det blev att skotta. Medans jag skotta så släppte jag lös vilddjuret så han skulle få springa och leka i snön. Snacka om att han tyckte det var kul, och det är så skönt att kunna släppa lös han och inte hela tiden följa han med blicken, för han vet att han inte får fara från gården. Så han mös i snön och jag skottade. :p Haha! Det var jäkligt skönt att vara ute idag, kände att jag verkligen behövde det. Sen så gjorde jag min specialeditionköttgryta idag. Fyfan vad jag är bra på laga mat! ;D Haha. Så nu sitter jag här nyduschad, ser MI2, dricker te och käkar morsans äppeldinkelbullar. Dom låter ju inte så goda för att dom är nyttigare, men tro mig, dom är äckligt goda! :D Ehe. Nu ska jag slå in lite fler julklappar! SÅ GÅ OCH DÖÖÖÖÖ!!!!!!! Ja, jag kände för att använda CAPS!!!!!!!111111111
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0