We're on a mission from God!

Fyfan vad jag älskar Blues Brothers, det måste vara den bästa filmen som någonsin gjorts! Sån humor finns fan inte kvar längre. Jennie hade varit till Pite och hittat en Blues Brothers-tröja på Carlings som hon köpte och som jag också var tvungen att köpa! :D Mahaha! Så jävla snygg t-shirt alltså! Köpte den idag för att jag har spenderat hela dagen i Pite. Har varit medmorsan och köpt en julklapp till fadern, sen så har vi varit några timmar och hälsat på hos bror och Michaela. Sen blev det på Thai Garden och käka, jag blev mätt så inni helvete! Jag höll på att explodera! fast jag klarade mig ändå ehehe. Helgen i övrigt har väl varit bra ändå. Ehe. MEN NU SKA JAG SOVA HEJDÅ ERA BRÄNDA BARN!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0