Åh vad jag inte ids blogga seriöst!

Veckan har varit bra, med filmkväll, hos Jennie, Mig och Lars olika dagar, jävla galet vad mkt film vi ser. :p Jokkmokksresan var jävligt lyckad för min lille Rippelain blev bäst i ras. :D Haha! Roligt att ha en så pass fin hund. Man fick det även extra bekräftat då vi faktiskt ställde för den petigaste och väldigt duktig domare, nämligen Stig Brännvall. Jag är då bara jäkligt lycklig just nu. :) Trodde it alls att det skulle gå så bra.
Idag så var vi upp till korsträsk och chilla. Jag och morsan for ut med hundarna med spark och allt, för det var jäkligt härligt väder ute fastän det var lite kallt. Vi selade på Rippe så han fick dra, och han är då jäkligt duktig på det. :p Däremot Vilma fick ta det lite lugnt för nu ska man ju it utsätta hon och hennes foster för onödigt mkt. :) Mahahaha! Dessutom så får vi nog bilen helt klar på tisdag blir det, för dom sku ju fixa lite innan vi får den. På tisdag blir det även pite för Michaela har ju konsert. Så brorsan och dom spelar ju med hon. Det ska bli jäkligt roligt att se (eller förmodligen höra). Den är även gratis och är på Kåren, så kom dit. ;D
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0