Musmatta

Är ett vääääldigt fult ord.
Idag så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, FÖR JAG ÄR SJUK SOM ETT AS, haha! Morsan har också varit hemma, för vi har nämligen smittat varandra. Så vi har båda legat i soffan och snorat och hostat ikapp. :p Medans man låg där som en jävla lealös krokodil, så kom jag på att jag sku sticka en mössa, och det gjorde jag också, så nu är den klar. :D Haha jag är bäst. Men nu ska jag hosta ihjäl mig ett litet tag, och sen så blir det sova. BTW till alla som har ringt och smsat dom senaste dagarna, FÖRLÅT! Jag har bara varit så jävla borta i skallen och glömt bort att svara på allt, men NU JÄVLAR blir det säkert bättre. xD Håhå jaja! Gunått folk å fä.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0