lol

Nu jävlar var det typ nästan två månader sen jag blogga sist! Haha! Har haft annat för mig, men nu mår jag jävlat bäst! Sen så håller jag ju på med nå hickla projekt på dagarna så blir inte mkt tid framför datorn. Sen så tycker jag att datorer är överskattade. :p Nu pallar jag it ens att sitta vid datorn fem minuter. Jag blir bara less på fanskapet. :) Och på tal om datorer så blir det väl att lämna in min mac nu snart. Måste ju få den fixad eftersom att det är hårdvarufel. Sen så drar man väl ut med skotern imorn då och tar Rippelainen med sig så att han får springa av sig nalta. Har även funderat på att dra till Pite någon dag. Sen så blev jag också sugen på att kanske dra till Kåbban eller Kanis och åka lite. :D Nån som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0