Oh yeah

Har glömt skriva att det blev inte hunden i pite, utan det blev en hund i överkalix. Vi provade para dom först i söndags, men det var nog lite tidigt, däremot idag satt dom ihop i ungefär 20 min. Så det blir dit på torsdag igen för att prova, för jag menar ju mer dom får vara tillsammans desto större chans till fler valpar. :) Men det ser då bra ut iaf. Så nu efter det är det bara att vänta och se om det kommer några små. :> Så roligt för tusan. Ska nog även passa på att vara ute nu under helgerna, för kommer det smått måste man ju vara hemma för det mesta. :p Har även fått ny tv nu. Mors och fars ville ju ha min, och då sa dom att dom kunde köpa ny åt mig. Jag menar, vem tackar nej till ett sådant erbjudande? ;)


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0