Dunno

Gick sämre på läkarstation än vad jag hade trott. Men det är bara att avvakta och se, jag menar, det finns ju ändå inget jag kan göra åt det så. På kvällen tvingade morsan ur mig det, berättade tillsist fast förmildrade historien gode rejält, hon har ju nog mkt som det är. Sen helt plötsligt visste farsan om det. Men vad ska man göra, tvinga han att glömma det? :p Haha. Ja herregud. Jag har ingen jävla ork i kroppen och det suger, för jag vill tjäna pengar. Men inte då. Jag får helt enkelt sitta här och tycka synd om mig själv, vänta på mer svar och se när jag ska få komma in på behandling. Blir nog in till pite, och det känns bara förjävligt. Förstår egentligen inte varför jag sitter och skriver det här just här, men jag håller väl på bli som alla andra, sitta och skriva hur synd det är om sig själva... NOT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det med dig?

2010-07-08 @ 19:36:24
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0