2:a dagen på veckan

Ja precis, det stämmer. Söndag är ju den första. Jag har it hunnit blogga i helgen för att jag har haft besök från Bollnäs här. Trevligt. På fredag hade vi filmkväll, lördag var det släktträff och på kvällen var vi så trötta så det blev bara att se på tv, igår var det också en chillardag, för min nacke och rygg håller på att explodera, ja det gör ont. Sen klockan 21.21 blev det att skjutsa Marcela till tåget. Idag ska jag ta det lugnt fram till lite senare på eftermiddagen, då blir det att fara och jobba. Men nu, chilla...

SMISK!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, men typ! Haha...

Nej, men han har ju då inte skrivit något mer så :P

2010-06-21 @ 12:35:12
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0