Boden

Ikväll blir det Western Farm, det kommer nog bli skitakul. :p Har även planerat att fara dit den 17:e Juli för då spelar ju The Boppers, The Refreshments och Eva Eastwood. :D Då måste jag verkligen dit! Men det kommer nog bli himla roligt ikväll också. Hade först inte planerat att fara, men det blev ändrade planer. ;)

Just nu sitter jag och gör inte mkt alls. Sitter och kliar lite på halsen på mina gigantiska allergiutslag. xD Dom gör ont som tusan och är stora nå så förbannat! :o SNart börjar dom väl blöda också. Måste fan fara till en läkare snart. :p Haha. Jag och mina åkommor.

Var upp till Korsträsk igår och klippte klorna på lillaset, alltså Sita. Jävlar vad mysig hon är ibland, hon har klöst sönder mina händer för hon blev it så glad på mig. :p Haha så jag blödde lite på händerna också. Alltså vad är det egentligen med det här kallat blod? :p Håhå jaja! Nämen nu ska jag ut i det fina vädret och leka med min hund. ;)


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0