Hallelujah

Idag har jag städat nere hos mig hela jäkla dagen. Med andra ord en riktig vårstädning, så nu är det kliniskt rent. Har tvättat en massa kläder plus tvättat mina sängkläder, fyfan så härligt. Fick även böckerna som jag hade beställt för typ tusen år sen idag. Yes! Ikväll blir det att läsa.

Var tänkt att vi sku till Ingaaaah och gratta hon för hon fyller ju 58 gamla jäkla år idag, men it var dom hemma it. :o Dåligt! Haha. Jaja vi får väl fara förbi nån annan dag istället. Nu ska jag klippa och greja med mitt kära Bonsaiträd, ska kirra lite ståltråd och börja ändra riktning på stammen och klippa bort lite blad. :> Glad påsk! Nej fuck, glömde skriva att jag och morsan just beställde två par skor från skopunkten. Jävla snygga alltså. HEJDÅ!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0