Jase detta shoppande

Idag har jag städat lite hemma, tvättat och tagit det gode lugnt. Har även sett några avsnitt med Sex and the city, min guförbannadejäkla favoritserie. :p Haha! Erkänn att den är bra!
Var förbi en sväng på MiM med mamma idag. Fyndade tre plagg. Ska försöka ta kort på dom och lägga upp imorn kanske. :p Alltså jag köper fan kläder hela jäkla tiden, jag är klädtokig. :D
Igår så for jag, Mimmi och resten av gänget och badade i Påle, eller rättare sagt jag, Mimmi, Vicente och Björn badade, alla andra var så tråkiga. :b Sen drog jag, Mimmi, Lars, Morgan, Björn, Emil till mig och spelade sällskapsspel. :D Tokigt. Sen kom även Martin förbi en sväng, men det var inte direkt värst länge.
Imorn ska jag försöka ta mig upp och fara och jobba, fast min kropp vill inte riktigt vara lika aktiv som jag pga antibiotikan. Men tack och lov så tog jag sista tabletten idag, det var nämlien en femdagars-kur. Det var som skönt ändå, för kroppen har inte riktigt hunnit kejka ännu. :p Känner mig ju jävligt trött, sliten, förstörd, ja, you name it! Men jag känner ändå att jag mår jävligt bra, iaf i skallen. ;)
Glömde nog att skriva om helgen i Långträsk, men jag är lat så jag orkar it beskriva så ingående. Men det var jävligt trevligt iaf, fick agera lite chaffis, äta god mat, dricka gott, och efterrätterna med jordgubbar var ju absolut det bästa! Rippe och Ricky fungerade ju också jättebra tillsammans, och det var jäkligt kul. Vi har som varit lite osäkra pga av att båda är hanar, och man vet ju aldrig med dem. De ville bara busa med varandra, så Rippe fick sitta ute i hundgård med Ricky, fastän han nog helst skulle ha velat vara med oss hela tiden. ;p
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0