Långträsk

Nä nu jäklar ska jag slänga mig i duschen och sen bara packa kalrt. Blir Långträsk sen. Trevligt trevligt. Funderar om man skulle köra dit själv så att man kan dra hem när man vill. Hmm, det är frågan. Eftersom att jag käkar antibiotika så blir det en nykter midsommar, men jag är alltid nykter på midsommar så det är it en stor förlust direkt. :p Brukar aldrig festa på storhelger, vet it varför, men jag är bara typ lite smått emot det eller nå. Kanske har det med att göra att folk blir bara jättefulla och jättejobbiga kanske. :p Kan vara skönt att komma bort en sväng ibland. Speciellt nu då man inte är så himla pigg. :) Ha en trevlig midsommar! HÄJTååå

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0