Men jäkla skit

Fyfan vad jag har varit och är arg idag. Nu får det fanimig vara nog. Jag brukar ha Sveriges längsta stubin, men nu har den fan brunnit ut. Så nu kommr allt på en och samma jävla gång. Bestämde mig lite tidigare idag för att säga upp kontakten med min mormor. Elaka jävla surkärring. Nu får det fan vara nog med dessa jävla påhopp. Fyfan. På fredag har mormor och morfar varit gifta i 50 år, alltså guldbröllop förfan. Dom har bjudit morsan, farsan, Johan, Michaela, Ulrik och jag till Storforsen där vi ska käka och så. Men gissa vad!? Jag kommer inte. Jag hoppas att det känns förjävla bra för hon. För jag orkar it bry mig om det jävla aset nå mer. Man ställer upp hela jävla tiden, och vad får man tillbak? Jävlat åssit. Eller det stämmer ju inte, det man får tillbak är ju JÄVLAT BARA SKIT! Jag blir fan cp.,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0