Nu har man jävlat tappat kontrollen

Jag håller på att bli tokig, på rikt. Inte nog med feber, urinvägsinfektion, nässelutslag över hela kroppen, allergichocker, ja allt, så måste jag klara av att jobba också, och vad händer då, jo allt blir sämre. Mitt immunförsvar är jävlat i botten just nu och jag har fan sår över hela kroppen efter hur mkt jag har kliat. Det blir ju fan aldrig bättre, kan ju it ens gå utanför dörrn utan att få en jävla fetchock. JAG HATAR VÅREN! Jag hatar träd, jag hatar pollen och jag hatar gräs, fuck you vår. MEN MEST AV ALLT HATAR JAG ATT VARA SÅ FÖRBANNAT ALLERGISK MOT ALLT, DET GÅR JU FAN INTE LEVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Anna

Huvva, vad jobbigt! Man ska nog vara glad att man inte är allergisk mot pollen, hoppas det blir bättre för dig :)

2010-06-24 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0