Oh yeah!

Jag violl fara nån jäkla gång! Gaaaah, att tiden ska gå så sakta. :(

Idag har jag faktiskt bara mest tagit det lugnt. Dammsugit lite, suttit en stund vid datorn, varit ute med lilleman och så. Just nu sitter jag och lyssnar på Johnny Cash för han är så jäklat bäst! Han är mkt bättre än dig! Så det så! >.< Haha.

Måste ut i skogen med Lainen nån dag. Kanske imorn, eller söndag. Beror lite på när jag ska jobba. Ska bli skitkul till hösten då Rippe har mognat så jäkla mkt. Ska bli intressant och se om det är nå mkt fågel och om man får skjuta nå.

Morsan och farsan kom just in och visade några bilder på Seppo, eller Sigge som han numera heter, som Johannes hade skickat. :) Jäkla snyggvovve!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0