Satan i gatan!

Såg just Grey's, och jag höll på bli jävlat tokig, hatar när det händer för mkt på en och samma gång, och dessa jävla reklampauser! Det är det värsta som finns. :o Spräng dom! Ska nog gå och göra mig klar för kvällen i väntan på att klockan ska bli 23.00 och Sex and the City börjar. ;D Det är fan den bästa serie som finns. Man får fan aldrig nog. :D Så jävla klockrena!

Imorn blir det upp tidigt som fan och slänga på lite grejor på släpet och sen dra upp på tippen och lasta av lite. :p Så jäkla skönt att rensa bort lite skrot. Sen blir det upp till Korsträsk med släpet troligtvis, Ulrik ska låna det för han ska dra till stan och köpa "galler/nät" till rastgården som han och jag ska bygga. :p Så under tiden så kidnappar jag nog Sita. ;p Hon är vild så in i helvete, men det gör inget för ska ut på byn och trötta ut hon så. Sen på kvällen så har jag nog planerat att dra och jobba. Däremot så får jag it jobba för länge för måste ju i säng nån gång, för på fredag blir det att kliva upp kring 05.00 för att hämta Marcela på tågstation. Jag kommer typ ha dött innan jag har tagit mig dit, jag är så förbanant jävla morgontrött för tillfället. :o Men det löser sig alltid! Nu, kamma tänderna.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0