Vindrickarn

Igår så drog jag, Elina, Peter och Björn till Storforsen och grillade food. Det var trevligt och gott som tusan. :p Sen blev det till Sofie och Fanney och dricka vin, det var trevligt. Drack gode mkt vin ändå, fast blev inte direkt full eller så, så det var ju som lagomt. :) Så nu sitter man här och chillar. Funderar om jag sku dra och jobba lite senare kanske. Tjäna pengar är ju aldrig fel. Nu har skorna som jag och modern beställt kommit. Däremot får jag inte hämtas dom förens imorn. :p Attans! Men det gör ju inget.

Nu ska jag betala en räkning och så blir det nog att slå igång en film och mysa. :> Btw någon som behöver chaffis i helgen?

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0