Alice in Wonderland

Ikväll ska jag och Camilla på bio och se Alice in Wonderland, snacka om att man har höga förväntningar på filmen. :D Men jag har faktiskt hört att den är gode bra så.

Igår kom Lars, Jennie och även Martin en sväng till mig och såg film. Först såg vi Paranormal Activity fast den med det läskigare slutet typ. Den var som gode bra iaf, så den är att rekommendera. Sen såg vi Blues Brothers, och som alla vet (förhoppningsvis) så är den så sjukt jävla bra. Jag älskar humorn i filmen. Vi satt och skratta tills vi fick magrutor. Synd att dom inte gör sånna filmer med sån humor längre. :p Det var roligt iaf. Dessutom har vi börjat spana lite på maskeradgrejor, dvs om vi sku fixa vörsta maskeradpartajet. Det skulle som vara jäkligt skoj iaf. Vi ses i skuggan av korset.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0