Amagad!

Idag har jag inte gjort värst mkt. Var ut med Vilma då jag vakna, sen käkade jag lunch och så skjutsade jag morsan tillbak till jobbet. Sen så sku jag in på pärlfoto och göra bort att ta kort, men då hade hon lunchstängt, så då fick jag köra runt gode jävla länge. Sen så for jag och tog kort, är som skönt att ha gjort bort det. Sen for jag för att kolla om Schtäffe var på körskolan, men icket. For förbi hur jävla många gånger som helst, men inte. Tillsist gav jag upp, så jag ska ringa han imorn istället så jag får kontonr och grejor så jag kan betala in det sista.

Sen så for jag förbi morfar och käkade en semla. Hallelujhaaaa. Snodde audin ett tag och körde lite. Så nu ikväll så har jag och farsan börjat fixa peggan lite. Fixade toningen där bak, för det såg ju ut som det gjorde.
Så imorn blir det att dammsuga, dammtorka och dylikt. Den är så förbannat skitig. xD

Ska nog även städa lite hemma och så. För nu i några dagar har jag som it orkat, och jag har som varit dagen efter idag, fast det är ju it så konstigt. :P På kvällen blir det nog tvspelskväll hos Morgan. Mowhahaha! Fyfan vad kul :'D

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0