In och ut, vilket skjut

Fyfan vad jag är trött, det är fan sjukt. Men kvällen var lätt värt det. Var hemma igår kring tre nån gång. Dock tjänade jag ju lite pengar på att fara till Sikfors och tillbak också. Synd bara att man ska vara så förbannat trött!
Har kollat lite på Nelly och ska nog klicka hem lite grejor, för morsan ville också beställa med mig. Hon sku beställa nå brun-utan-sol eller något liknanade. :p Det är bara så synd att man vill köpa så jävla mkt, eller rättare sagt JAG VILL HA ALLT minus en del. Haha. Men nu ska jag nog gå och spika ihop valplådan, för Vilma börjar bli orolig, och både jag och morsan misstänker att hon kan ha förvärkar, så nu är det it länge kvar. ;p
SMISK1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0