Jävlar i helvete!

Satan vad arg man kan bli! Kvällen började med att jag drog till Camilla och vi fixade lite på min blogg. Tack Camilla! Sen så drog vi ut och raggade och kom fram till att vi skulle ut på nya äventyr (Vi dissade Tv-spelarna). Vi bestämde oss för destination Piteå. Så vi for hem till mig och sku bara fixa lite och bränna nån skiva (vilket it ens blev av). Och vad händer när jag sku starta bilen för att vi sku iväg? DEN VILLE IT! DEN PAJA! Jag starta bilen, och direkt jag ens tog på gaspedalen så dog den: Jag gjorde samma sak igen och samma sak hände. Jag försökte starta, den starta, jag provade lägga ur växeln och he i parkeringsbromsen istället för att låta den vara, vad hände då jag släpte på bromsen? DEN DOG! Sen ville den inte över huvud taget. Den gick it ens på startmotorn. Jag var så guförbannad att jag brann.

Efter nån halvtimme eller så då min käre far hade kollat allt och inte hittat något, så startar bilen och går (nästan) jättebra. Jävla pegga! Jag tror den hatar mig. :P Men då begav vi oss iaf till Piteå. På vägen så körde vi in mot Johannes Döparens kapell (jag tror det heter så). Det var ju förfan en jävla labyrint! Men vi tog oss till kapellet iaf. Jag låg och krypkörde och helt plötsligt ser jag något svart minimalt på vägen som rörde sig, hann köra över det nästan tror jag, så jag la i backen, stannade, och fram sprang en lite mus. :D Den var überliten! Sen tog vi oss turligt nog ut ur labyrinten och drog till stan och drog en liten ragg, sen blev det hem igen. Väl hemma på byn så for vi förbi Jennie och var sociala en liten sväng. Dock blev jag astrött och drog hem. Så efter jag har skrivit detta blir det sängen. :D









Fråga mig inte om bilderna. :D Haha!

GUNÅTT!

 

SMISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0