Min käke slets bort

Jase, idag hade jag lite att göra, så jag tog med Rippelainen och drog till Alvik till BC. Vi var ute och lät hundarna springa lite, och så såg vi två filmer, och det var ju två skräckisar såklart. Den ena var en Norsk en, hör och häpna, den var faktiskt riktigt bra. Den andra hette typ My Bloody Valentine och den var fruktansvärt B-ig! Jävla lågbudget-helvetes-jävla-dålig film. :o Se den inte. :b Nu är ajg trött som djevuln! Undrar om man sku slå igång en film och somna till, det skulle vara härligt. Så nu ska jag och tjockisvilma gå och slänga oss i säng. :D Gunått folks!


SMISK!

Kommentarer
Postat av: BC

nästa gång du kommer hit ska du få tillbaka di käke, ja lovar :D btw hälsa ingunn! Puss <3

2010-03-25 @ 18:54:34
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0