Skål kamrat

Helgen har varit fullspäckad med grejor. Hallelujhaa. Fredagen hade vi tv-spelskväll hos Mia, det var mkt trevligt. På lördagen begav jag mig in till lule under dagen och inhandlade bra-att-ha-grejor. Sen blev det hem duscha käka mat och sen bege sig till lule ännu en gång. xD Det var fest hos Flubb och Jebb för Oskar fyllde år. Det var förbannat trevligt och full blev man. Haha nu blir det att vara nykter gooode länge för att spara pengar, plus att det blir ju bara jobbigt dan efter. :o

Igår så klev jag upp kring halv tio, käkade, klädde på mig och for sen ut och körde skoter och så. Så igårkväll var man ju som gode slut för att ha festat dfan före och varit och kört en massa skoter. Men härligt som fan var det i alla fall. ;) Nu sitter jag bara här och väntar på att tiden ska gå för då ska jag hämta morsan och hämta upp ett paket samtidigt. Btw har ju hunnit städa bilen hela jäkla dagen. Nu är den betydligt fräschare. YES! :D


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0