Haha jävlar i helvete

Fyfan vad slö man är. Blir att chilla hela dagen ut. Måste fan ta lite kort på valparna för jag har it tagit så mkt nu. Dåligt Faja, dåligt! Har funderat om man kanske sku ut i skogen och tjuvsläppa Rippe nån dag. :D Det är ju som gode mkt fågel nu.

Imorn måste jag kliva upp 04.00 för jag börjar jobba 04.30. Iofs så blir det bara att jobba ungefär tre timmar, för sen så ska jag och klippa mig, HALLELUJHAA! Har längtat som fan. Mitt hår är åt helvete och jag håller på att få jävlat psykbryt. Jävla hårjävel! :b Var btw i kanis igår, och det var då förbannat roligt. Var där med Sofie och Kicki, var jävlat länge sen vi umgicks. Det måste iaf göras om. Håhå.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0