Hey ho

Idag har jag varit ute med vovvarna, städat och fixat lite. Har haft besök ikväll av dom som ska köpa Seppo. :) Mkt trevligt folk. Jag gillar dom starkt. Det känns alltid så roligt då man hittar så himla bra valpköpare till alla valparna. Hallelujhaa att det finns vettigt folk. :D Haha.

Fick min skjorta som jag beställde från nelly.com idag. Jag jäklat älskar den! <3 Bara så ni vet, jag kommer bo i den. ;) Äntligen har jag hittat en skjorta som sitter bra och är nog snygg. Muhaha.

 

Ska försöka ta en bild på mitt kära plagg som jag inhandlade på MiM också. Tihi. Det var också ett väldigt bra köp tyckte jag. Så nu är Faja lycklig som tusan!

 

SMISK!




Kommentarer
Postat av: Sabi

Åh vad fin den är! Är den normal i storleken?

vilken storlek tog du?

mvh,

sabi

2010-05-07 @ 00:09:40
Postat av: Dann E

Bli're nån pilzner i helgen då?

2010-05-07 @ 10:51:57
Postat av: Sofia

Ja vi får väl se :p



Den är ganska normal i storleken, lite oversize och jag tog en medium, men om du i vanliga fall är small så kanske du skulle köpa en small :p Det är så svårt sånt där :D

2010-05-07 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0