I'm riding a furry tractor

Idag har jag varit förjävla duktig. Varit ut på långprommis med hundarna, sen så har jag cyklat ungefär en halv mil. Med min kondis. Hahaha. Jag dog då jag kom in. Men nu lever jag igen. Sen då morsan hade slutat och var klar på mammografin, så for vi och kolla lite i affärer. Morsan hamnade såklart på MiM och provade kläder i evigheter, men det var ändå bara roligt så. Hittade mig själv ett plagg som jag kanske (om ni har tur) tar kort på och lägger upp här. Men det är nog it så säkert. Men vi får väl se...
Ikväll så har vi haft en av våra berömda filmkvällar som vanligt. Ikväll var vi hos mig. Det var jag, Camilla, Carro, Lars, Morgan och Emil. Vi såg Sports Movie och Anchorman. Fyfan så jävla sjukt bra Anchorman är! I love it! Vi har då fått oss några rejäla skratt iaf. Så lite längre kanske vi lever förhoppningsvis. :) Det var snack om att dra till pite i helgen också. Det lät bra. Men vi får väl se hur det blir. Men det var så längesen man var till pite och festade att det är it sant. Så det skulle vara jäkligt roligt. :p Men nu blir det sova.
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Sabi

Hej

såg att du kommenterat en röd skjorta på Nelly.com

Tänkte fråga om du köpt den? Isf. Hur är den i storleken?

Har tänkt beställa men lite psäker på storlek..

Mvh

Sabi

2010-05-06 @ 22:14:31
Postat av: Anonym

Jo jag köpte den. Jag är en Small och Medium pga att jag är väldigt bredaxlad. Så skjortan är en Medium och den var skitsnygg på och den faller ganska snyggt även om den är lite smått oversize. :)

2010-05-06 @ 22:37:34
Postat av: Sabi

Ok men jag tucker sådana skjortor ska vara lite oversize faktiskt! Jag har ju oftast S men ibland i vissa tröjor osv har jag medium, tror du den blir jättestor på mig om jag tar M? har inte så breda axlar...

Tror du en S på en S blir ganska tajt eller?

Hoppas du har tid och svara :D

Mvh

Sabi

2010-05-07 @ 11:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0