Lars gillar grisar, och Camilla äter barn

Allts¨å, det här med bloggande, JAG ÄR FAN FÖR LAT FÖR SÅNT! xD Eller så har jag helt enkelt för mkt att göra för att ens hinna blogga... Hmmm, kanske är en blandning av båda. ;o Men nu jävlar har jag tagit mig tid. Jag är så förbannat duktig.

Denna vecka har änså länge, varit jävligt rolig. Vi har varit uppe och grillat på hundberget x 2, varit och badat i Boden på Nordpolen, Hoppat studsmatta, solat som fan (!), jag har varit till fällforsen och blivit livrädd för vattnet, för det når nästan upp till stugan! AMAGAD! Jag är jävlat livrädd för älven. Huvva. Jag klarar it ens av att köra skoter på älven. :p Haha.

Idag var jag upp till Korsträsk så att hundarna skulle få bada. Så nu luktar dom jävel, eller rättare sagt, blöt hund. Har också varit ute med valparna en sväng. Ikväll blir det att grilla som fan. Johan och Michaela kommer nämligen hem. Det är då på tiden för dom har bara sett valparna när dom var typ 3 veckor kanske, eller var det kanske 2 veckor? Spela roll. Inte nu till helgen men nästa helg ryker småasen. :p Ska bli gode skönt ändå att slippa dom. Däremot kommer jag ju få ta hand om Sita ändå. Hon är så jäkla galen så att det finns it, men det är tur att hon är söt annars hade man blivit tokig. :p



SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0