löning förfan

Men det ser nog ut som att dom har glömt mig, FÖR ANDRA GÅNGEN! Snart ringer jag fan och skäller ut han som betalar ut lönen. Jag har ju sett fram emot att få extra mkt pengar den här månaden, för förra månaden glömde dom att jag också hade jobbat gode mkt. Jag behöver fan pengar. :( Men det löser sig säkert.

Igår låg jag och sov nästan hela dagen, för jag hade klivit upp tidigt och varit och jobbat. Jag sov it heller så mkt den natten, max 2 timmar. Valparna höll mig vaken. :o Klippte mig även. Min lugg är (inte det minsta överdrivet) 1cm lång! Hallelujhaa. :o Sen så har jag ju kvar längderna som vanligt. Så det ser väl ut ungefär som det brukar göra varje gång jag klipper mig, bara det att luggen är kanske 1cm kortare än vanligt. :o Sen så färgade jag håret igår också. Var så jävla less på min naturliga hårfärg. Det är gode intressant hur hårfärgen förändras med åren. Det är it länge kvar innan man blir gråhårig, eller hur var nu det där? xD Man kanske bara blir mörkare.

Men nu ska jag gå och göra något bra. Kanske dammsuga på mitt rum. Det behövs verkligen.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0