Oh Crap

Snart kräks jag på er alla! Inte för att jag är less, utan för att jag mår illa som djävuln! Hallelujhaa, prisa gudarna. Eller var det Gud? What evaaaaaaaaaahhhhhh. Idag har jag funderat på att börja träna Vilma stenhårt igen, för hon är förbannat duktig på lydnaden nu. Har funderat om man kanske sku ta och prova tävla med hon. Jag är it direkt nån tävlingsmänniska, men att prova skadar ju faktiskt inte. Funderar om man sku ta och anmäla hundarna till SKK's utställning i Pite som är snart. Fast det kanske är för sent för att anmäla sig nu. Annars far jag söder ut på SSF utställningar istället. Men nu måste jag nog ta och bege mig till sängs om jag ska orka upp klockan fyra imorn.


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0