sammanfattning av helgen

Fredag: Festade hos Elina, drog på annan fest, drog till Lars, sen drog vi ut på kanis. :p Det var roligt som fan. Min kamera försvann med Oskar och det blev mkt roliga bilder, så ska lägga upp allt sen. Sen kort efterballe hos Mogge.

Lördag: Shopping i lule. Dock köpte jag it så mkt, följde mest bara med päronen. Eller jag köpte ett bonzaiträd. Det var så fint, dock var det dyrt. Sen blev det hem, käka, duscha, for och hämtade bilen och Elina och Peter, vi drog till selholmen och grillade. Sen så kom ju också Lars, Dan, Linnea och Jonas. Sen drog vi till Elina och Peter för en chill typ spelkväll (alltså sällskapsspel ;b). Så jag och Elina vann mot Lars och Björn i båda spelen. Det var då jävligt roligt.

Söndag: Drog till Antnäs med morsan och hämtade några utmöbler dom hade köpt. Sen blev det hem och chilla, sen på kvälln kom Camilla hit och chillade. Vi såg en massa film, först såg vi Men in black, sen Men in black II, sen Kung fu panda. ;D Helt plötsligt blev vi uttråkade och drog ut på nya äventyr. Kl. 22.30 så drog vi mot Laver! Hahaha. Vi hittade tillsist också. Det var gode najs. Vi har som planerat att vi ska dit i sommar och mitt på dagen, för det hade hunnit börja bli lite småmörkt. Sist var vi ju till Johannes Döparens Kapell. xD Vi hittar alltid på en massa svammel. Men nu ska jag sova, för jag känner mig sliten som fan, plus att jag har börjat känna av att jag håller på bli förkyld. Attans talibaner.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0