12:e November

Nu är det fan inte länge kvar! :D Jippie!

Idag har jag varit ute på långprommis med Rippe och sen blev det ut och busa och träna i någon timme också. Så nu ligger Lilleman och sover. :P Sen kom jag på att jag behövde linsvätska och självklart så for jag och köpte det, däremot ville inte min bil riktigt som jag, men tillsist så gav peggan med sig. Sen drog jag in till morsan och snackade med hon. Papi ska bort ikväll så då ska vi passa på att fara ut och äta eller nå. ;D Igår så började jag städa inför julen, alltså då snackar vi att jag ska städa hela huset. Har kommit en bit på vägen, fast allt ska jävla grovrengöras mahahaha! Hann ju även städad nån timme idag så har jag tur så blir det kanske klart i helgen. Får dock se hur mkt jag hinner imorn för jag ska dra och jobba.

På farsdag blir det nog kanske IKEA! :D Åh det är så jävla roligt och jag har lite grejor som måste inhandlas. Nu så börjar det kännas som att min förkylning är påväg åt rätt håll. :p Därför blir jag jävlat aslycklig! Btw, nån som vill köpa nya vinterdäck åt mig? Det är fan som att köra med sommardäck, nästan iaf. :D Man tar sig jävlat ingenstans.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0