Åh smörj in min kropp med fiskleverolja...

Och säg att du älskar mig! :D Haha. Alltså jag är seriöst sämst på att stava, jag måste skriva om typ tuuuuuuuusen miljarder gånger. Jag kanske skulle sluta med det och hoppas att alla ändå förstår vad som står, äsch skit samma, jag får stå ut med att jag är petigast i universum.
Till middag idag blev det palt i byan i korsträk och he var gott nå så jävulst!! Ehe, eh. Min gammelfaster Maja är bäst i hela världen, och hon är sådär lagomt knäpp inni skallen. Hon kallar Malins barn för polisonga! :D Get it!? Alltså inte polisonger och inte polis-onga förstår ni, utan polisonga! Polisbarnen! :D  Så då hon säger det så fattar ingen vad hon snackar om. Hon är allt lurig den där gamla tanten. På tal om Maja så skulle jag borda fara och hälsa på hon i hennes nya lägenet som jag hade tänkt göra typ hundraelva gånger. Men nu jävlar måste jag dit! Ska dessutom fråga hon om en skåp som har stått i gammelhuset och som nu står i källaren i det andra huset. Ni förstår min kära gammelfaster är fruktansvärt givmild av sig, eller iaf till mig. Hon vet ju att jag gillar gamla grejor, möbler osv. och hon har sparat väääääääldigt mkt under många år, så då brukar jag få lite grejor då och då. :) Då jäklar blir jag lycklig Faja!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0