ÄLGARNA ÄTER INTE BJÖRNAR

Men alltså, fyfan vad jag är smart! Älg är ju vilt, eller hur, och det är ju faktiskt PÅ RIKT OCKSÅ att man blir vad man äter. :D Hahah! Älgar äter vild mat därför smakar dom vilt! Älgar smakar ju vilt ja, det innebär alltså att dom krigar i käften eller nå. INGEN KAN SITTA STILL HELT ENKELT, INTE ENS NÄR DOM ÄR DÖDA, FÖR NÄ DÅ ÄR DOM VILDA! Dom små(stora) liven hoppar omkring på tallriken. Jase vart är världen påväg egentligen! Ät wasa för då blir du en hårdmacka. JAMEN DET VILL JAG JU VERKLIGEN BLI, ligga still och smula helt orörlig tills någon kommer och äter upp mig. VILKET JÄVLA LIV, JAG BLIR SÅ LYCKLIG.,..,,., :) Nu måste jag sova innan jag helt tappar förståndet!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0