HARRY P

Yeah! Jag vill se.
Men förlåt iaf för att jag slängde in en jättegammal bild i det förra inlägget utan att skriva nå
(förmodar att ni inte är intresserade MEN DET SKITER JAG I).
Min morfarsfarfarsfarfar (tror det blev rätt nu?) Ulrik Öhman. Han köpte 340 hektar mark och döpte det till Ulriksdal. Fick även veta att vi egentligen skulle ha ägt 70-80 hektar mark mer än vad vi gör idag. JL (morfars pappa) fick inte ut hela sin arvsrätt eller hur det nu var. Det blev fel iaf för ingen kan ju ta bort någons arvsrätt så länge inte ett testamente skrivs. Men det är ju inget man kan börja bråka om nu eftersom att det var ett tag sen. Måste upp till morfar imorn och fråga en massa. Jag och morsan satt och snacka och plötsligt dök det upp en massa frågetecken. :p Haha. Min morfar vet allt!
SMISK!

Kommentarer
Postat av: jennie

PAAAX på mannen i skägg !

2010-11-24 @ 12:24:00
URL: http://mccandless.blogg.se/
Postat av: Såfaja

Men du! Då paxar jag kvinnan som ser ut som en levande död ;)

2010-11-24 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0