Jag fattar it

Varför är alla (okej inte alla, men många) så himla deppiga just nu? Jag fattar det inte. :o Själv är jag lycklig för att jag har bestämt mig för det, och jag har mkt att se fram emot nu framöver. Men seriöst, börja le även om det är fejk och SÄG; "Jag är lycklig!" Man ska inte fuska och säga det i skallen för det har inte lika bra effekt. ;) Men tro mig, tillsist har du lurat dig själv till att bli lycklig, och det är inte fejk om du känner du glad och lycklig! För gör man det här nog mkt kommer du ALDRIG hamna i en deppression igen! :D Klart man har bättre och sämre dagar, men jag tycker att det är hemskt att det är så himla många idag som får antideppressiva. Ja, dom söker hjälp men ingen hjälper dom med deras problem, eller hjälper dom att hjälpa sig själva. För tro det eller ej, antideppressiva är tyvärr sockerpiller och det är FAKTA. Hang in there my friends!
SMIRRELIRRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0