Jag vet aldrig vad jag ska skriva som rubrik

Jag är svullen nå så jävulst på ena sidan av halsen och har jäkligt ont, det gör ont bara jag rör på tungan. :P Haha. Man kanske skulle ringa och få tid på vårdcentralen så att dom kanske kan snabba upp det här, har ju trots allt gått typ 3 veckor.
Egentligen har jag inte orkat, men jag for och jobbade idag ändå. Jobbade till klockan nio, så jag snabbduschade och nu sitter jag och ser på CSI, såg reprisen från förra måndagen igår, så jag kunde inte låta bli att se det idag också. :)
Bjuder på en bild från halloween. ;D Hahaha!
Igår drog vi till Happis på IKEA. Köpte en ny matta och en kudde. :) Är gooode nöjd.
Vi passade på att kika på skor på skopunkten och självklart blev jag kär i ett par, och då snackar vi helt jävla förälskad! Men köpte dom inte, har blivit så snål om mina pengar ju, så jag tog beslutet att gå därifrån utan skorna. :( Men å andra sidan var det starkt gjort av mig! :D Kan ju faktiskt beställa dom i värsta fall. ;p
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0