Korre in my <3

Ja just det. Just nu sitter jag i Korsträsk hos morfar och plågar hans dator. Har varit på soptippen med lite grejor så då passade jag på att dra till Korre. Hörde nyss att hundarna blev galna så jag gick ner för att kolla och då var det tydligen Staffan som kom och hälsade på morfar. Alltså min fasters man. Gode roligt att min faster och hennes man brukar hälsa på MIN mormor och morfar. Jag menar dom är inte släkt utan det är genom oss dom känner varandra. ^^ Hittade en massa roliga bilder på morfars dator så jag ska lägga upp lite.



Vilma som valp. Läs på tidningen för tusan!




Behöver jag ens skriva att Rippe var jävligt söt som valp?





Hittade typ miljontals bilder men man kan ju som sagt in lägge upp allt. :p

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0