Lucky me

Haha alltså denna förkylning den vill som inte ge sig, den gillar mig verkligen . :p Har börjat känna av mina bihålor, tror att jag har fått bihåleinflammation och det är så typiskt mig. :p Men jag kan inget annat än att skratta! :D Bara jag it skrattar för mkt för det gör faktiskt lite ont. :p Håhå jaja! Ett kilo MJÖÖÖÖL!
Idag har Sita varit här och terroriserat mig. Ja och Rippe har hon också terrat, fast egentligen tror jag att han tycker om det, fast i smyg. ;) Men jag har iaf haft fullt upp med valpjäkeln. Hon är som ett yrväder, allt går så jäkla fort för hon, och hon kan inte vara still. :p Men hon växer ju upp hon också så småningom, så det är bara att ha tålamod med lillskiten. :D Fast då Rippe inte är hemma så är hon faktiskt mkt lugnare, för direkt hon ser han så blir hon helvild. :D Han lockar fram djävulen i hon!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0