Men äntligen!

NUUU ÄNTLIGEN så har utställningsresultaten från Kalix kommit in på SKK's hemsida. Det tog latjävlarna 8 månader att fixa det. Haha dåligt! :P Men nu är det ju då inne iaf!
Just nu sitter jag bara och väntar på att bli frisk, min kära mor har smittat mig! Men sånt händer ju ibland, dessutom så har jag klarat mig bra från sjukdom om man jämför hur känslig jag var förut. :) Skönt! Håhå.
Idag drog morfar till Råneå och hämtade 100 meter stängsel. :p Håhå, så till våren blir det att slå upp rastgården åt hundarna. Happy day. :D Blir nog bakom huset i skogen i korre. Sen så räcker det nog så att vi kan slå upp en rastgård i stugan till Rippe. Jag är lite emot hundgårdar, men rastgårdar är ju ok. :p Haha!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0