Sockar, vantar och tändstickor

I onsdags så spenderade jag halva dagen i Korsträsk. Blev att fara och hälsa på Maja och sånt där. Fick mig ett par röda lovikkavantar som hon har stickat. Fick även sockarna jag har beställt av mormor. Min mormor är nämligen jävligt duktig på att sticka och därför är det bara att hitta mönster så gör hon det åt en. :p Jag ska fan bli lika jävla bra som hon! Muahaha! :D Har btw fått väääääääldigt många komplimanger om min "hålmössa" som jag har stickat, och det är ju som kul. :p Tändstickorna orkar jag inte skriva om just nu! Haha!

Igår drog jag, Jennie och Camilla till Pite, käkade på Max och såg den nyaste Harry P på bio. :D Den var faktiskt gode bra, däremot så började jag och Jennie svammla om pundare och svampar och det resulterade i en skrattattack av mig, fick hålla för munnen gode taget och det ville som inte sluta. Sen då jag blev som seriös för att jag skulle skärpa mig så blev det ju bara värre. :p Tror kanske att dom runt i kring blev lite less. ;p Men ett gott skratt förlänger livet, och flera goda skratt gör en odödlig. ;) I WILL LIVE FOREVAAAAAH! MOWHAHAHA!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0