Åh fyfan vad jag är lycklig!

GREY'S HAR BÖRJAT OM! Haha åh jag är så glad. :D Var it riktigt lika glad då Desperate housewifes började om igår, för jag kommer it ihåg lika mkt därifrån och det börjar bli lite enformigt. :p Det är ju så mkt kaos i Grey's Anatomy och därför kan man inte sluta se. :p Haha!
Ikväll har jag insett att jag saknar Lainen lite faktiskt, för Vilma är så förbannat lugn. Man märker inte ens av hon! Det är så tyst hemma, inget liv alls. Tråkigt. :p Men Rippe har ju då trevligt då han får vara ute och jaga med Ulrik, så jag får helt enkelt härda ut och vänta tills dom kommer hem. ;D
Idag har jag varit duktig för jag har städat som en jävla galning. Nu är allt kliniskt rent. Nästan. Sen så var jag och Vilma upp till stugan en sväng också för att hämta nå grejor till min kära papi. Hade gärna farit ut i skogen med hon, men det går ju inte eftersom att den lilla fan löper. :p Haha. MEN NU JÄVLAR SKA JAG SE TÄVÄ!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0