.

Så nu har man varit och kvällspinkat Sita, gick ut en sista gång för då kommer hon ju kunna hålla sig mycket längre imorn. Ska upp tidigt imorn, men ändå. Så nu ligger hon här på mina fötter och tuggar energiskt på ett ben. :p Hade ju som tänkt att hon skulle bli trött nu, men inte då. Men troligast löser det sig på en liten stund.
Imorn blir det läkarstation och bli cuttad i typ. Men skönt att dom gör något åt det i alla fall. För jag har väldarns ont just nu. Kom på att jag även ska be dom skriva ut allergimedicin åt mig, för det har som börjat ta slut. :p Allergimedicin är något jag inte klarar mig utan, jag äter det 24/7 och det är välbehövligt. Blir nog även att jobba en sväng imorn, men det beror ju på hur dum dom kommer vara med mig på vårdcentralen och hur ont jag kommer att ha. :p Haha. Men på kvällen blir det nog till stugan iaf och måla en massa. Det är hicklarns kul att måla ju. ;p
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0