HARRY!!

Hallelujhaa. Fy sate vad jag mår illa, det är fan sjukt. For och jobba idag fastän min ork sa nej. :p Men man tjänar ju pengar så! Däremot så mådde mitt knä inte så bra. Har haft dåligt i knät nu ett tag, och nu har det blivit mkt värre. Kan ju knappt köra bil. :p Fast varenda jävla gång jag kopplar så fastnar knät, och tro mig, det gör äckligt jävla ont då knät fastnar. Så då måste jag som slå ut det annars dör jag för att det gör så ont. xD Det är som att det fastnar i fel läge eller hur man då skulle förklara det så man måste slå ut det för att det ska gå tillbak i rätt läge. Läkarna och sjukgymnasten sa ju att jag skulle borda använda knäskyddet då jag har dåligt, det hjälper ju mot det onda på ett sätt, men om jag skulle ha knäskydd och knät fastnar så får jag inte tillbak det, och det är fruktansvärt smärtsamt, så då måste man lirka av knäskyddet och sen slå ut knät. HUVVA FÖR SMÄRTA! :p Skitknä, någon som skulle vilja byta knä med mig? :D
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0