Hmm

Tyvärr fick jag ingen hjälp av den förbannade läkaren idag, utan jag ska komma tillbak på måndag så ska en kirurg få titta på det. Dom fattar inte att det bara blir sämre och sämre för varje dag som går. Suck!
Jag och Rippe for till Jennie ikväll och såg på idol, mitt under idol så kom Camilla dit också. Mkt trevligt. Innan idol var slut så for jag och Camilla och fixade lite filmer. Det blev att se Piranha. Haha så jävla knäpp film alltså! :p
Fick även veta idag att min hund är bäst, för han och Ulrik har stött på mer björn. Rippe har nämligen beskyddat min kära morbror från att bli björnmat eller något liknande. Han hade skällt fågel och mitt i allt slutar han och springer åt ett annat håll. Tydligen hade en björn följt efter dom och var allt för nära, och det är ju inte nå bra med tanke på att björnarna är väldigt hungriga och griniga nu för att dom är trötta och snart ska gå i ide. Men min duktiga vovve höll björnarna borta från Ulrik. Så är man ute med han och man stöter på en björn så fixar Rippe det utan nå problem. Efter att vi har fått han till en riktigt bra fågelhund så kanske man skulle börja jaga björn med han. :p Haha! Han är modig min lilla skitskalle. :D Och duktig för den delen också. Behöver jag skriva att jag är stolt över min hund eller? Haha.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0