Nä nu jävlar!

Snart drar jag till Korre till världens bästa mormor och käka våfflor! Som vanligt så har hon också bjudit in grannarna och så, så jag måste skynda mig så att det blir något över till mig. :D Plus så kommer ju Lilleman och Ulrik hem idag så då får jag träffa dom också. :p Jag saknar fan Rippe, han är mitt barn. Även om man har Vilma så är det inte samma sak, för det är it så mkt liv i hon.

Igår då jag var påväg upp till stugan så flyger en jävla kungsörn över vägen. Dom är ju fan överallt. :p Men det är lika häftigt varje gång. Jag menar, dom är ju gigantiska. Om man har sett en korp på typ en meters avstånd, så är dom ju stora, men att se en kungsörn på längre avstånd är ju häftigare för att dom är gigantiska (iaf mellan vingarna), och tänk då om man skulle se dom på samma avstånd, då blir man ju nästan lite rädd. :p Haha. MEN NU VÅFFLOR!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0