Queens of noise

I helgen har jag mest varit i stugan och grejat på. Har målat som en jävla galning både idag och igår. Då jag hade målat klart igår så begav jag mig till Jennie, där hon, Camilla, Elina och Ullis var och spelade tvspel. Trevligt, trevligt. Sen idag så började jag måla, första varvet då jag hade målat klart alla delar så började det spränga bakom mina ögon, och jag höll fan på att svimma. Inte kul. La mig ner ett tag och vilade, och sen fortsatte jag igen, och tyvärr hände samma sak, men jag härdade ut. Sen så har jag i övrigt inte mått så himla bra, så då vi kom hem, och då jag skulle kliva ut ur bilen så bar mina ben mig inte. Är så förbannat nerkörd just nu. Men det löser sig snart förhoppningsvis.

Sitter just nu och lyssnar på The Runaways. De uppfann jävlat säkert ordet "badass". Dom är jäkligt bra. Hade som tänkt att jag skulle se filmen The Runaways med Kristen Stewart som spelar Joan Jett, och Dakota Fanning som spelar Cherie Currie. Och imorn blir det läkarstation igen. FYHELVETE VAD LESS JAG BLIR DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.,.,

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0