Tänka

Grattis till Robban och Ninni som fick sin tredje pojke ikväll. Tyvärr så kom han två månader för tidigt, men han verkar ju må bra ändå. Tur är väl det. :)
Ikväll har jag målat som vanligt. Det är kul att måla. :) Sitter och funderar om det är så att jag orkar festa på fredag, jag vill ju, men min kropp vill nog inte. :p Men ska försöka tvinga min kropp till att må lite bättre! Har ju trots allt inte druckit på 3 helger. Den här helgen kan ju inte bli den 4:e, nej fy skam! :D Pappa tycker att jag ska fara ut på krogen på fredag och hitta mig en kille som antingen är snickare, målare eller rörkrökare. Ja han är tokig min kära far. :p Men man får ju då skratta åt han så.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0