Usch

Jag har oooooooooont! Tror det har börjat infektera i såret. Gregor sa att det kan uppstå komplikationer då man måste skära upp sådär. Dessutom var han tvungen att skära så himla djupt. Inte kul. Gjorde förbannat ont då dom skulle spruta in bedövning båda gångerna. xD Men som vanligt låg jag still och gjorde inte ett ljud ifrån mig. :p Jag är så duktig. Men det var gode obehagligt för jag såg ju då dom hade skärt (det heter inte skurit!!!!!) upp det. Det roliga är att det ser ut som att han har sytt igen min navel, den är borta! Jag skojar inte, den är jättekonstig. :o Hahaha! Den är blå dessutom! Mahaha. Men som sagt så är det ju inte så himla konstigt. Ska bli skönt då allt är över. Fast jag har börjat få lite feber, så det är kanske dags att ringa snart. xD JAG ÄR LESSS!!!!!!!!!!!111

Snart ska jag göra mat och sen ska jag dra till stugan och måla, även fast min kropp egentligen inte orkar. :p Men den får helt enkelt orka!



Ja det är min hand! Bilden är tagen med en jättedålig mobilkamera i mörker,
och ja, det är riktigt blod! Däremot är det bara nöt- eller älgblod om jag inte minns fel.
Det var nämligen så att jag var ute och la blodspår och flaskan gick sönder.
Tror jag. :o Jag minns it riktigt. :D


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0