What i've done

Naowe, jag vill inte vara med längre! Jag mår jäkel just nu, eller min kropp gör då det. :( Haha. Så nu sitter man och degar i soffan framför lite Prison Break. Åh, det är så jävla bra! :D Däremot skulle jag borda lära mig att aldrig börja se en serie, för då kan man aldrig sluta. Det är plågsamt då alla avsnitt slutar så himla galet! Man vill ju veta vad som händer ju.
Idag beställde jag från nelly.com har tänkt göra det länge, men jag har väntat bara för att det ska vara närmare löning eller något liknande. Men har beställt en kofta och en t-shirt iaf. Skitsnygga!
Har börjat fundera på om jag skulle se Sex and the City igen. Det är iofs gode många skivor om man ska se hela serien, men det kan jag nog hitta tid till. ;p För det är den bästa serien ever! Ehe.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0