Wicked game

Fyjävuln vad trött jag är! Jävla skit. Hur fan ska jag orka fara och jobba. xD Men det är väl bara att bita ihop. Att tjäna pengar är alltid en bra motivering. Sitter även om funderar på om jag skulle fara ut med Lilleman i skogen idag, eller om jag kanske skulle ta Sita istället för hon drar it så långt än. Ulrik hade snackat om att han och Rippe skulle till Gitton i veckan, så frågan är ju ifall han hämtar han ikväll då, och isåfall kan ju Rippe få vara hemma och vila upp sig till då dem ska och jaga. Varje gång Rippe är ut i skogen så hittar han tjäder, har inte gått en enda gång där han inte har hittat nå. Han har fan blivit duktig. :p Så nu snart nån gång skulle man som borda gå jaktprov med han så att man kanske får ställa han i Jaktklass istället. Annars känns det inte så jättevärt att gå på utställning då man ändå inte kan få CERT på han. :p Men ska nog ändå anmäla han till A-jaurutställningen i slutet på november. Men nu ska jag gå och göra lite nytta.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0